Verzenden & Retourneren

Bezorgdienst
Leveringen binnen Nederland worden door PostNL bezorgd.

Wij streven ernaar om uw producten binnen 72 uur na ontvangst van uw
betaling te versturen. Het kan echter voorkomen dat een product
(tijdelijk) niet voorradig is. In dat geval leveren we het product
maximaal 10 werkdagen nadat uw betaling is ontvangen.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn gelijk aan de door PostNL vastgestelde
verzendkosten, vermeerderd met het geldende btw-tarief. De kosten zijn
afhankelijk van het gewicht van de door u bestelde goederen. Bij de
opgave van uw bestelling ziet u precies wat de verzendkosten zijn.

Waar levert Rohtar?
Wij leveren onze producten wereldwijd. Staat uw land niet in de lijst met
verzendlanden, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Betaalmethode

U kunt op vier manieren betalen: via iDEAL, Klarna, PayPal of bankoverschrijving.

Retourneren en defecten

Ondanks de grote zorg die wij aan uw bestelling besteden, kan het voorkomen
dat een artikel defect raakt of dat u buiten uw schuld een verkeerd product
ontvangt. In deze gevallen dient u binnen 30 dagen contact op te nemen
met Rohtar. Dat kan via onze return portal.

Als uw pakket niet is voorgemeld dan nemen we het niet in behandeling. Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te
sturen.